آموزش افزایش قد مرحله مقدماتی

ساخت وبلاگ

مرحله 1- تمرینات مقدماتی

در این مرحله 6 تمرین به منظور آمادگی شما براي برنامه ورزشی حرفه اي، در دو دوره يآینده ، طراحی شده است. این مرحله نباید نادیده گرفته شود ویا جایگزین شود . همه تمرینات این دوره باید دوبار در روز ، یکبار صبح بعد از بیدار شدن از خواب و یکبار هم شب قبل از خواب به مدت 7 روز متوالی انجام شود . همه ي تمرینها باید در 15 دقیقه به پایان برسند . براي نتیجه گیري بعد از شروع تمرینات منظم ، نباید آن را متوقف کنید . حال اگر واقعا براي افزایش قد جدي هستید تمرینات را شروع کنید
*** همان طور که شما مشاهده خواهید کرد ، این تمرینات مقدماتی به تلاش بسیار کمی نیاز دارد و نباید منجر به خستگی شود ، این تمرینات براي آماده سازي مفاصل طراحی شده اند تا تمرینات سخت تر منجر به خستگی نشوند .
همچنین توصیه میشود در کنار این تمرینات ورزش هاي نظیر قدم زدن ، دویدن ، تنیس ، شنا ، دوچرخه سواري ، هند بال ، فوتبال و یا ورزشی که باعث فعال شدن عضلات گردد انجام شود.



1 قبل ار خروج از رختخواب در صبح ( قبل از رفتن به تختخواب در شب ) ، در -1 حالت دراز کشیده ، دستها و پاهاي خود را ( مطابق شکل ) تا حد ممکن بکشید ، انگشتان پا به سمت پایین تخت و انگشتان دست به سمت بالاي تخت، سپس در حالی که همه عضلات شما کشیده شده است بدن خود را به طرفین بچرخانید .

افزایش قد


 

 

1-2 در تختخواب بمانید ، به پشت دراز کشیده و دست خود را زیر باسن قرار دهید سپس پاهاي خود را به بالا کشیده طوري که پایین تنه ي شما در هوا باشد و وزنتان روي پشت و آرنجتان باشد . در این وضعیت که پاهایتان بالا است حرکت دوچرخه را انجام دهید ، هر بار حرکت را به مدت 60 ثانیه ادامه دهید .


 

1 مطابق تصویر بنشینید ، در حالی که هنوز در تختخواب هستید سرتان را به سمت -3 جلو برده تا چانه ي خود را به قفسه سینه بچسبانید . ابتدا سر را به سمت چپ و سپس راست و جلو حرکت دهید ، این چرخه را چند بار انجام دهید سپس چند بار مخالف حرکت کنید ( راست - چپ - جلو ) مفاصل گردن باید شل باشند .


1-4 باستید ، دستها را به صورت عمود بر بدن باز کنید و دستها را در دایره اي به قطر حدود
60 سانتی متر بچرخانید ، دستها را باید کاملا به طرفین کشیده و آرنج خود را خم نکنید و دستها را به وصیله مفاصل شانه بچرخانید ، بعد از انجام چند حرکت دست خود را بصورت مخالف بچرخانید . در هر چرخش دستان خود را تا جاي ممکن بکشید .


5-در جایی باستید که اطرافتان هیچ مانع و دیواري وجود نداشته باشد ، سر خود را به عقب کشیده و دستان خود را به طرفین باز کنید وآانها را بکشید ، تمرین را با حرکت بالا تنه ي خود به سمت چپ و سپس راست شروع کنید .دستان خود را سفت و مستقیم نگه دارید . این حرکت نوسانی را ابتدا چپ - راست و سپس راست - چپ انجام دهید . حرکت را صاف و طبیعی انجام دهید و در حین حرکت دستها را تا حد ممکن به طرفین بکشید و بدن خود را تا جایی که میتوانید خم کنید . این حرکت را به مدت 60 ثانیه تکرار کنید سپس دست خود را دور گردن غلاب کرده و دوباره حرکت را براي 60 ثانیه ي بعد انجام دهید .


قیمت پکیج آموزشی شامل تنها حرکات ورزشی افزایش قد  11,800 تومان

خرید آموزش رفع کوتاهی قد / اورجینال


 

قیمت  محصول صرفا آموزش ورزش های خاص افزیش قد حتی بعد از بلوغ : 7,000 تومان

خرید آموزش افزایش قد در منزل


قیمت پکیج دیگر ما که در مورد حرکات خاص افزایش قد است قیمت: 19,800 تومان که می توانید از لینک زیر سفارش دهید.

خرید افزایش قد برای سنین بالای 18 سال


 

قیمت پکیج دیگر در مورد روش های تضمینی افزایش قد قیمت: 3,700 تومان

خرید آموزش  حرکات افزایش قد

خرید پستی...
ما را در سایت خرید پستی دنبال می کنید

برچسب : خرید آموزشی افزایش قد,خرید پستی اینترنتی سی دی های افزایشی قد,اموزش تصویری رایگان افزایش طول قد, نویسنده : yosef internetpostalbuy بازدید : 335 تاريخ : دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت: 16:56